DSC_3068optimized
Novinky

Pozor – miniFAKTURA má nového CEO

Po úspěšném startu v jedenácti zemích a naplánování „invaze“ dalších čtrnácti, miniFAKTUŘE stále chyběl jeden člověk do týmu. Tato osoba měla mít za úkol velmi důležitou věc – zajistit propagaci a prodej miniFAKTURY na mezinárodním trhu, zvolit správné komunikační cesty a rozdělení trhu. Tento člověk by měl mít srdce podnikatele, vizi, zaměření na výsledky a „drive“. Potřebovali jsme někoho, kdo by nás nakazil svou pozitivní energií, někoho, kdo má rád výzvy. A po dlouhé době jsme takového člověka našli.

 

miniFAKTURA má nového CEO. Řádně jsme si na něj posvítili a samozřejmě neunikl ani našim otázkám. Seznamte se s naším novým CEO Viktorem Kostickým, který Vám prozradí, jak on vidí svou roli v následujících měsících a kterým směrem chce miniFAKTURU vést.

 

Viktor, vylož karty na stůl, jaké zkušenosti a poznatky přináší tvá osoba?

„Až donedávna jsem pracoval ještě v korporátním světě v IT oblasti ve firmách s mezinárodním působením. Když jsem ještě pracoval v Dell-u, vedl jsem týmy, které měli za úkol prodávat produkty pro zákazníky a firmy na německém trhu. V IBM jsem byl zodpovědný za divizi biznis development, která se zaměřovala na digitálny obchod ve střední a východní Evropě, v úzké spolupráci s lokálními marketingovými odděleními. Myslím, že můj největší přínos pro miniFAKTURU je moje přímá prax v oblasti biznis developmentu, řízení a budováním týmů, vytváření firemní strategie, jakož i prosazování nových procesů a optimalizování už těch zaběhnutých.“

 

Řekni mi o tom víc. Jakou roli máš tedy konkrétně v miniFAKTUŘE?

Moje role CEO miniFAKTURY zahrnuje především budoucí směřování společnosti – vytvoření nové a komplexní obchodní strategie. Chtěl bych, aby se miniFAKTURA pomalu odpoutalo od své startupové minulosti a směrem k stabilní úspešné mezinárodní firmě. To vše samozřejmě s maximálním úsilím naplnit naše obchodní cíle, které by měli přinést výrazní nárast tržeb.

 

 

Viktor Kostický, CEO miniFAKTURY

 

Proč ses rozhodl připojit se k miniFAKTUŘE? Co tě na nás zaujalo?

To, že jsem se připojil právě k Vám má více důvodů. Už delší dobu jsem cítil, že korporátní svět mi neposkytuje takové zadostiučinění, jaké bych rád dosáhl. Chtěl jsem vytvořit něco víc „spjaté s realitou“ a vidět praktické  důsledky své práce. Stejně tak si myslím, že miniFAKTURA je velmi silný a vysoce kvalitní produkt, ve kterém já osobně vidím velký potenciál. A v neposlední řadě k tomu přispělo i to, že se zakladatelem miniFAKTURY Erikem Hudák, máme podobné názory a myšlenkové pochody. Erik má za sebou hodný kus práce a je velmi inspirující pracovat s někým jako je on, takže se skutečně těším na naši budoucí spolupráci.

 

Jak vidíš vývoj miniFAKTURY v příštích letech?

Aplikace Billdu – jak se nazývá miniFAKTURA v zahraničí – je momentálně dostupná v 14 jazycích v 25 zemích a ten potenciál trhu je úžasný. Vzhledem ke skutečnosti, že stále více uživatelů upouští od starých způsobů fakturace a přiklání se k moderním, digitálním a atraktivnějším způsobům, to představuje obrovský prostor pro růst a expanzi. Pro miniFAKTURU předpovídám do příštích let raketový start a mou ambicí je, aby se miniFAKTURA dostala do první desítky nejpoužívanějších nástrojů pro podnikání.

 

Děkuji ti za rozhovor.

Děkuji.

Předešlý příspěvek Další příspěvek

Mohlo by se Vám taky líbit